VEEL GESTELDE VRAGEN
Bij Pinky Promise willen we dat onze klanten tevreden zijn. Neem contact met ons op als je vragen hebt en wij helpen je zo snel mogelijk. Stuur een e-mail naar: Ingeborg@pinkypromise.nl.
V: Kan ik mijn artikel retourneren?
A: Artikelen die niet zijn gebruikt, kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Stuur een e-mail naar: ingeborg@pinkypromise.nl om een retour goed te keuren. Alle retourzendingen moeten worden geautoriseerd voordat ze worden verzonden. Let op: de retour kosten zijn voor eigen rekening.
V: Hoeveel kost verzending?
A: Verzendbedragen worden bevestigd bij het afrekenen.
Bestellingen tot €69,99: €4,95
Bestellingen in Den Haag en boven de € 70,- zijn gratis
V: Kan ik mijn bestelling ophalen in Den Haag?
A: Ja, je kan je bestelling ophalen in Den Haag. Deze keuze maak je bij het afrekenen. Wanneer wij constateren dat een bestelling wordt opgehaald, nemen wij zo spoedig mogelijk per e-mail contact met je op om een afspraak te maken voor het afhalen.
V: Een artikel dat ik graag zou willen hebben, is niet op voorraad. Wat kan ik doen?
A: De hoeveelheden die beschikbaar zijn op onze site komen overeen met de hoeveelheden die we op voorraad hebben. Wil je meer informatie over wanneer het product weer op voorraad is, stuur ons dan een e-mail op ingeborg@pinkypromise.nl
V: Worden de artikelen in mijn winkelmandje automatisch gereserveerd?
A: De artikelen die je in je winkelwagentje plaatst, verschijnen pas in onze logistiek als je bestelling is betaald. We kunnen daarom de beschikbaarheid van de artikelen die je hebt geselecteerd niet garanderen totdat je bestelling is geplaatst.
V: De artikelen die ik heb ontvangen waren onjuist/beschadigd/sommige ontbraken, wat moet ik doen?
A: Als je bestelling niet is zoals je had verwacht (beschadigd, onjuist, ontbrekende artikelen ...) Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar ingeborg@pinkypromise.nl zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken omruilen, terugbetalen of vervangen.
V: Bieden jullie cadeauverpakking aan?
A: Ja, dat doen we! Graag vermelden bij uitchecken en wij maken er een mooi pakket van.
V: Kan ik een cadeau rechtstreeks bij vrienden/familie laten bezorgen?
A: Ja! Vul bij het afrekenen het adres in waarnaar je het cadeau wilt laten verzenden in het gedeelte Verzendadres.
V: Sponsor je weggeefacties?
A: We houden van weggeefacties, vooral als ze andere eigenaren van kleine bedrijven en bloggers ondersteunen! Hoewel we niet tegen iedereen ja kunnen zeggen, neem contact met ons op en dan bespreken we je idee!